Uslužna prikolica

Sezona prolećnih radova, spremanja i raspremanja se bliži, a mi bismo da podsetimo sve vredne ljude da je naša prikolica za bicikl – vama na raspolaganju!

Lako se parkira...

spoljne dimenzije: 60×120 cm, nosivost: više od 100kg

Dodatak za šticnu za koji se lako vezuje ruda.Ukoliko je potrebno, i bicikl je raspoloživ na zajam.

Dodatak za šticnu za koji se lako vezuje ruda.
Ukoliko je potrebno, i bicikl je raspoloživ na zajam.

Ako vam zatreba prikolica, ne oklevajte da se javite (preko komentara ispod ili e-maila), član našeg tima (Dragan) će vam je rado pozajmiti. Srećan rad!

Dosadašnji zadovoljni korisnici:

Ambalažu na reciklažu

Ambalažu na reciklažu

Prikolica je korisna za prevoz baštovanskog alata.

Prikolica je korisna za prevoz baštovanskog alata.

Ormar... zašto da ne?

Ormar… što da ne?

15 stolica i 3 biciklića

15 stolica i 3 biciklića

Televizor

Poveliki televizor. Pogledajte video.

4 mišljenja na „Uslužna prikolica

  1. Ja sam ovu platio 4000 dinara pre 4 godine. Bukvalno sam sreo na ulici čoveka koji je vukao prikolicu biciklom, i pitao ga gde ju je nabavio. I on mi je ponudio tu prikolicu na prodaju, i eto. U međuvremenu sam još zamenio rudu (dodatnih 800 dinara), jer je originalna bila slabija (a ja sam teglio i cement i šut) i pukla je.
    Ako nađete nekog da vam napravi prikolicu, javite mi se da pogledate i isprobate ovu, tako ćete lakše i bolje izdefinisati kakva vam tačno prikolica treba.

Šta ti misliš?

