Još malo promocije

Možda ste primetili našu malu izložbu na Starom gradu, za vreme trajanja letnjeg festivala?

IMG_9006Pored izloženih fotografija, izložba je „pozivala“ na naše mesečne vožnje kojima već više od godinu dana zajedno promovišemo bicikliranje kao idealan način kretanja kroz naš grad.

Istovremeno, na oglasnom panou između glavnog trga i šetališta, predhodni baner osvežili smo novom porukom – ulice za bicikliste!

IMG_8948

7 mišljenja na „Još malo promocije

  1. Нисмо видели ни једно ни друго, а штета што нећемо присуствовати ни августовској вожњи. Ипак ћемо 25. августа учествовати у бициклистичком маратону у Флајмену у Холандији, надамо се да ће друштво ми бити вољно да иде на вожњу од 50 км, као прве године кад смо возиле.

    • Šteta… izložba je trajala samo jedno veče. Mislim da bi bilo dobro da je ponovimo, nekad, negde :)
      Hej, reci mi nešto više o tom maratonu, imaš neki link?

      • На жалост, не могу ни на интернету да нађем, али ово је исто на фору и ешачких маратона. Сваке последње суботе у августу одржава се пешачење, а сваке последње недеље (у августу) – вожња бицикла. Иде да вози ко хоће, стазе су од 17, 35, 50 и 100 км (рекла бих да је и од 17, мада нисам сигурна), пријављују се и профи бициклисти који ту стазу од 100 км сашију за трен ока, а идемо и ми непрофесионалци који возимо из задовољства. Наравно, стазе су унапред одређене, успут свуда постављене стрелице и ознаке, да се неко не изгуби, на сваких 15-16 км предвиђене паузе, на којима се одмориш уз иће и пиће које сам понесеш са собом или купиш у кафићу или ресторану, у зависности од тога где је пауза. И, наравно, фора је да учесници плате да учествују :)

        Е, сад, место где се то одржава је Харстег, у Холандији, једно од милион села у Северном Брабанту (Haarsteeg, Noord-Brabant), и мислим да немам више информација.

        Ја сам са тетком први пут ишла на стазу од 50 км + 2 пута по око 10 км, док смо дошле од куће до старта и после се вратиле кући, други пут смо ишли 35, јер је сестра незаинтересована за вожњу бицикла, а и време било безвезе, ухватила нас ОПАСНА киша, али овде је то нормално, тако да се без проблема и вози и пешачи и по највећим пљусковима.

      • Ма јесте забавно, али нешто мислим да ми ове године провод неће бити као пре, ја бих то села на бајс и возила без паузе, или бих само возила брже, а кад нас је више у групи онда морамо сва заједно… Ах, добро… Да само можете да видите како је овде уређен тај бициклистички живот, пали бисте у несвест. Свуда где можеш колима можеш и бициклом, стазе су готово паралелне, али су бициклистичке црвене, и имају сигнализацију као за аутомобиле, чак и семафоре, по средини пута пуне и испрекидане линије, због претицања. Ма, само да видиш!

      • Znam, bio sam u sred tog organizovanog bici haosa :)
        Ako stigneš napravi neku foto reportažu sa holandskih ulica, pa je možemo staviti na blog.

      • Ууу, добра идеја! Да знаш да бих могла ископати старе слике свега тога, и направити нове ових дана док сам овде, па ћу се јавити с материјалом. Сад ми се свиђа та идеја :)
        (Уколико заборавим, слободно ме подсети било кад)

Šta ti misliš?

